Ahad, 3 Februari 2013

SEBUAH HIJRAH



Assalamualaikum..

salam pengenalan kepada semua pembaca blog,saya WAN NOR MAZUANI WAN MOKHTAR(Hijrah Hakiki Mazuani) buat pertama kali membuat blog bertujuan menyebarkan segala bentuk kebaikan kepada semua,pada asalnya saya agak berat hati untuk membuat blog,namun selepas diteliti dengan baik,blog adala tempat yang paling sesuai untuk saya menyebarkan dakwah dan program2 yang akan saya buat di masa hadapan.Bagi penggemar alam maya amatlah sesuai untuk singgah sebentar di ruangan saya untuk sama2 kita semua berkongsi ilmu,dan lebih mudah bahasanya sharing is caring. Buat permulaan saya ingin membina sebuah CONSULTANT yang akan diberi nama HIJRAH HAKIKI.NET.
 

Seperti yang anda semua nampak,video diatas adalah sebuah permulaan bagi diri saya.Dan ternyata jalan yanga saya pilih tidaka sia2.JALAN INI MEMBUAT SAYA LEBIH TENANG menghargai sebuah kehidupan yang ada misi dan visi.walaupun masih belum sempurna,namun masih belum terlambat untuk BERMULA MELAKUKAN SEBUAH HIJRAH HAKIKI..

Sebuah perkongsian yang biasa dari seorang hamba yang sangat2 dhaif dan hina..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan